LIVE: Επτά υποψήφιοι, διασταυρώνουν τηλεοπτικά τα ξίφη τους

Τετάρτη, 11/1/2023 - 20:16

Την 3η διακαναλική τηλεμαχία ενόψει των Προεδρικών εκλογών της 5ης Φεβρουαρίου παρουσιάζουν από κοινού απόψε οι τέσσερις ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί. Σε αυτή την τηλεμαχία οι υποψήφιοι, Νίκος Χριστοδουλίδης, Αβέρωφ Νεοφύτου, Ανδρέας Μαυρογιάννης, Χρίστος Χρίστου, Αχιλλέας Δημητριάδης, Γιώργος Κολοκασίδης και Κωνσταντίνος Χριστοφίδης διασταυρώνουν τα ξίφη τους.

Τη συζήτηση που φιλοξενείται στο στούντιο του Omega, συντονίζει η δημοσιογράφος του Sigma Πέτρα Αργυρού και συμμετέχουν η Αιμιλία Κενεβέζου από τον Alpha, ο Κυριάκος Πομηλορίδης από τον Ant1 και ο Σωτήρης Παρούτης από το Omega.

Λεπτό προς λεπτό η αναμέτρηση στο AlphaNews.Live και ζωντανή εικόνα από τον Alpha Κύπρου:

Live Updates
11/01/2023
23:55
Παρακολουθείστε τα καταληκτικά σχόλια των υποψηφίων

Παρακολουθείστε τα καταληκτικά σχόλια των υποψηφίων 

11/01/2023
23:33
Τα καταληκτικά σχόλια των υποψηφίων

Ο κ. Χριστοφίδης μίλησε για την ανεπάρκεια των παλιών και την ανάγκη ενός διαφορετικού οράματος. Λέω και φρονώ διαφορετικά πράγματα και ζητώ από τον κόσμο να μας δώσει την ευκαιρία είπε.

Κολοκασίδης: Έχω κατέλθει με δύο βασικούς άξονες. Κυπριακό και καταπολέμηση της κομματοκρατίας. Ο πολίτης πρέπει να λειτουργήσει διαφορετικά και να αποστασιοποιηθί από τον κομματικό πατριωτισμό. Αν θέλει ο πολίτης να δει κάτι διαφορετικό πρέπει να ψηφίσει διαφορετικά. Τι θέλουμε τον τόπο μας ή το κόμμα μας; Εγώ θέλω τον τόπο μας.

Αχιλλέας: Δεν εμπιστεύομαι τον Μαυρογιάννη στο κυπριακό, τον Αβέρωφ στη διαφθορά και τον Χριστοδουλίδη ούτε στο κυπριακό ούτε στη διαφθορά. Πρέπει να διεκδικήσουμε το Βαρώσι πριν έρθουν οι έποικοι. Θέλω τίμιο κράτος. Θέλω Κύπρο πράσινη και ενωμένη. Μια Κύπρο για τους Κυπρίους.

Χρίστου: Ένα τεράστιο ζήτημα είναι το θέμα της ασυδοσίας των τραπεζών. Το ΕΛΑΜ είναι γνωστό για τη δράση του στο κοινοβούλιο, υπερασπίζεται όσα διακηρύττει. Καλούμε τον κόσμο να εξετάσουν πολυ προσεκτικά όχι το όνομα του υποψηφίου αλλά τις προγραμματικές του θέσεις. Έχουμε πρόγραμμα για όλα τα ζητήματα διαφθορά, κυπριακό, μεταναστευτικό.

Χριστοδουλίδης: Αφουγκραστήκαμε την Κύπρο και σχεδιάσαμε συγκεκριμένο κοστολογημένο πρόγραμμα. Ελπίδα και προοπτική μέσω μιας κυβέρνησης ευρείας κοινωνικής αποδοχής γιατί τα προβλήματα δεν έχουν ιδεολογικό και Χρειαζόμαστε ισχυρή λαϊκή εντολή καλούμε τον λαό να συμμετάσχει στις εκλογές γιατί η αποχή δεν λύνει τα προβλήματα.

Μαυρογιάννης: Μεγάλη προοδευτική αλλαγή, πάταξη διαφθοράς, λύση του κυπριακού, υγιής οικονομία έχουμε πρόγραμμα η Κύπρος μπορεί να ανέβει λίγο ψηλότερα.

Αβέρωφ: Τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα όμως οι λύσεις έχουν ταυτότητα. Θέλουμε ισχυρή οικονομία. Έχουμε εθνικούς οικονομικούς και μεταναστευτικούς κινδύνους. Η επόμενη κρίση δεν ξέρουμε ποια θα είναι. Πρέπει να έχει κρίση και εμπειρία ο επόμενος Πρόεδρος. 

11/01/2023
23:32
Χριστοδουλίδης

"Εγώ θα τηλεφωνήσω στον Αβέρωφ Νεοφύτου όταν κερδίσω τις εκλογές", ανέφερε χαρακτηριστικά με τον Αβέρωφ να πετάγεται και να του λέει ότι πρέπει πρώτα να τις κερδίσει. 

Ανέφερε ακόμη μια φορά πως Γλαύκος Κληρίδης και Γιώργος Βασιλείου απευθύνθηκαν στα κόμματα την επομένη των εκλογών για συνεργασίες. 

11/01/2023
23:29
Αβέρωφ

"Τρομάζω όταν ακούω τον Μαυρογιάννη και τον Χριστοδουλίδη να μιλούν για οικονομία. Ξυπνούν εφιάλτες του 2013. Όταν ακούω τον κ. Μαυρογιάννη να μιλά για συντάξεις, καλό είναι να σκεφτούμε και τις δικές μας συντάξεις", ανέφερε χαρακτηριστικά. 

11/01/2023
23:22
Μαυρογιάννης

Ο Αντρέας Μαυρογιάννης αντέστρεψε το προηγούμενο επιχείρημα του Αβέρωφ Νεοφύτου, λέγοντας ότι τρομάζει τον ίδιο η ιδέα παραμονής αυτής της κυβέρνησης στην εξουσία για μια σειρά από λογους. 

 

11/01/2023
23:20
Αχιλλέας

Αν είναι ουτοπική προσέγγιση ο στόχος του για τίμιο κράτος. 

Το τίμιο κράτος είπε είναι μέρος του προγράμματος του είπε, είναι η δέσμευση του προς τον λαό και θα δεσμευτεί και η Βουλή προς αυτή την κατεύθυνση. 

"Πως μπορεί ένας Υπουργός της διακυβέρνησης Αναστασιάδη που ενέκρινε διαβατήρια να γίνεται Γενικός Εισαγγελέας και Βοηθός Γενικός Εισαγγελέας και να κάνουν ποινικές διαδικασίες για διαβατήρια που οι ίδιοι ενέκριναν;", διερωτήθηκε, μιλώντας για ξεκαθάρισμα της διαφθοράς. 

Εισηγείται επίσης δημόσιες ακροάσεις για την ποιότητα ανεξάρτητων αξιωματούχων. 

11/01/2023
23:16
Χριστοφίδης

Ζητήθηκε η άποψη του για τις εξετάσεις τετραμήνων. 

Η χώρα μας δυστυχώς στον σχετικό κατάλογο είναι στον πάτο. Πρέπει να δεσμευτούμε πως να πάρουμε τη χώρα μας στο μέσο του πίνακα. Ολοήμερο σχολείο, αυτοδιοικούμενα σχολεία, οι επιλογές των δασκάλων και καθηγητών με διαφορετικά κριτήρια, να κάνουμε καλύτερους εκπαιδευτικούς, οι υποδομές να γίνουν ανάλογες με τον 21ο αιώνα. Έχουμε νόμους απαρχαιωμένους για τα πανεπιστήμια. Δεν είμαι εναντίον των εξετάσεων αλλά των πάρα πολλών μαθημάτων. 

11/01/2023
23:11
Χριστοδουλίδης

Ερωτηθείς αν θα ανακοινώσει Υπουργό Οικονομικών, ανέφερε ότι δεν θα ανακοινώσει ονόματα. Οι Υπουργοί είπε θα κληθούν να εφαρμόσουν πρόγραμμα διακυβέρνησης το οποίο θα κληθεί να αποφασίσει ο κυπριακός λαός. 

Κληθείς για να πει για την ΑΤΑ, ανέφερε ότι 44,2% τη λαμβάνει. 

Δική μας πρόθεση είπε, συνολικά να τεθεί στο τραπέζι με τους κοινωνικούς εταίρους ώστε να δίνεται συνολικά ώστε να αρθεί μια διαχρονική αδικία. 

11/01/2023
23:09
Χρίστου

"Εντυπωσιάστηκα στο κοινοβούλιο όταν ανακαλύψαμε ότι δεν υπάρχει ενιαία προσφυγική πολιτική από το 1974", ανέφερε. 

11/01/2023
23:05
Αβέρωφ

Ερωτήθηκε αν θα απαντήσει το τηλέφωνο στον Νίκο Χριστοδουλίδη όταν θα τον πάρει σε περίπτωση που εκλεγεί. 

"Κατεβήκαμε στις εκλογές για να κερδίσουμε τις εκλογές. Υπάρχει ένα αξίωμα στη δημοκρατία αυτός που εκλέγεται έχει την ευθύνη", είπε χαρακτηριστικά.

"Τρομάζω όταν ακούω τον Ανδρέα Μαυρογιάννη να μιλά για την οικονομία να λέει καλημέρα στο 2013 και τρομάζω τι θα αντιμετωπίσω στο κυπριακό με την κοινοπραξία που στηρίζει τον Νίκο Χριστοδουλίδη", ανέφερε χαρακτηριστικά απορρίπτοντας τις λογικές συνεργασιών. 

11/01/2023
23:00
Χριστοφίδης

Δηλώνει εναντιος στην εκ περιτροπής προεδρία και προτείνει προεδρικό συμβούλιο κατά τον τρόπο που το πρότειναν τα Ηνωμένα Έθνη το 2003. 

11/01/2023
22:56
Μαυρογιάννης

Δεν θα ανακοινώσω τον Υπουργό Οικονομικών μου, είπε ο Μαυρογιάννης. Όταν θα έρθει η στιγμή θα ανακοινώσουμε. 

Ερωτάται αν θα συνεργαστούν ΔΗΣΥ-ΑΚΕΛ στον δεύτερο γύρο. 

"Σίγουρα εμείς νοιαζόμαστε περισσότερο για τη δημοσιονομική πειθαρχία και το χρηματοπιστωτικο σύστημα από αυτούς που έκλεισαν συνεργατισμό κυπριακές αερογραμμές και άλλα", είπε. 

Το τι θα γίνει στους δύο γύρους ανάμεσα στα δύο μεγάλα κόμματα ανάμεσα στους δύο γύρους δεν μπορώ να το πω εγώ. Εγώ δεν μπαίνω σε παζάρια είπε. 

 

11/01/2023
22:55
Αβέρωφ Vs Χριστοδουλιδης

Ο Αβέρωφ ανέφερε ότι χαίρεται τους πραγματικούς ανεξάρτητους υποψηφίους επειδή μιλούν ξεκάθαρα για τις θέσεις τους σε αντίθεση όπως είπε με τους πραγματικά εξαρτημένους. 

11/01/2023
22:55
Χριστοφίδης

Εμάς ο Υπουργός Οικονομικών μας είναι ο Χριστόφορος Πισσαρίδης. 

11/01/2023
22:53
Αχιλλέας

"Ο κ. Μαυρογιάννης είναι συνυπεύθυνος με τον Πρόεδρο της δημοκρατίας ως διαπραγματευτής για τα χάλια του κυπριακού σήμερα και δεν μπορεί να είναι η λύση". 

Ο δικός μας υπουργός οικονομικών είναι ο Σταύρος Ζένιος καθηγητής Οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, είπε χαρακτηριστικά. 

 

11/01/2023
22:52
Κολοκασίδης

Εγώ αποβλήθηκα από το ΔΗΚΟ λόγω της θέσης μου στο κυπριακό επί Χριστόφια, ανέφερε χαρακτηριστικά, απαντώντας στις αιχμές ότι δεν ήταν συνεπής διαχρονικά στις θέσεις του. 

11/01/2023
22:50
Χριστοφίδης

Εισηγείται κατάργηση του τόκου που μπαίνει σε δάνεια με υποθήκες προσφυγικές περιουσίες για σκοπούς σπουδαστικών δανείων. 

11/01/2023
22:49
Μαυρογιάννης

Ο Αβέρωφ παρουσιάζει μια εικονική πραγματικότητα και λέει ότι ζούμε σε ένα παράδεισο. 

"Εφκράζω θαυμασμό μου στους τέσσερις ΕΔΕΚιτες που είναι στους υποστηρικτές μας έχουν συνέπειες και θα σταθούμε δίπλα τους", είπε χαρακτηριστικά. 

11/01/2023
22:44
Επεισόδιο Μαυρογιάννη-Αχιλλέα

Παρακολουθείστε το επεισόδιο ανάμεσα στον Αχιλλέα Δημητριάδη και τον Ανδρέα Μαυρογιάννη για το κυπριακό. 

11/01/2023
22:42
Παρέμβαση Γενικού Ελεγκτή μέσω Twitter
11/01/2023
22:36
Αχιλλέας

Τα δύο κλειδιά για λύση του κυπριακού είναι το ενεργειακό και τα ευρωτουρκικά. Λάθος είπε να δώσουμε από τώρα το χαρτί του φυσικού αερίου. Πρέπει να συγχρονιστούμε με αυτό που θέλει η Τουρκία από την ΕΕ, την τελωνειακή ένωση. 

Δεν έχουμε αξιοπιστία στις Βρυξέλλες στην ΕΕ.

Τον διακόπτει ο Μαυρογιάννης όταν τον χαρακτηρίζει αναξιόπιστο. 

Λέτε κουβέντες του αέρα, του λέει ο Μαυρογιάννης. 

Έντονο το επεισόδιο ανάμεσα στους δύο. 

11/01/2023
22:31
Χρίστου

Εμείς επικεντρωνόμαστε στη δική μας υποψηφιότητα για την πρώτη Κυριακή. Μόνο ένα ισχυρό ΕΛΑΜ μπορεί να ασκήσει επιρροή στην επόμενη κυβέρνηση. Επιλέξαμε αυτόνομη κάθοδο γιατί μας χωρίζουν πολλά σε όλα τα θέματα. 

 

11/01/2023
22:29
Μαυρογιάννης για χορηγίες και εκκλησία

Δεν με αφορά εμένα το θέμα με τις χορηγίες. 

Ψεύδεται ασύστολα ο Αβέρωφ όταν λέει απέρριψε ο Μαυρογιάννης σχέδια. Αγωνίστηκε ειπε όλη του τη ζωή για λύση. Στόχος είναι να ξεκινήσουμε απ' εκεί που μείναμε. 

Διαχρονικά η εκκλησία έχει δικαίωμα και καθήκον να εκφράζει τη θέση της για όλα τα θέματα περιλαμβανομένου και του εθνικού. Οι αποφάσεις ανήκουν στην πολιτεία όμως, είπε, χαρακτηρίζοντας ως βάσιμες τις ανησυχίες του νέου Αρχιεπισκόπου. 

11/01/2023
22:26
Αβέρωφ για κυπριακό

"Οι συγκλίσεις που επιτεύχθηκαν στο Κραν Μοντάνα είναι οι καλύτερες από ποτέ. Εγώ θα προσυπέγραφα το πλαίσιο Γκουτέρες γιατί θα το γυρεύουμε και δεν θα το έχουμε. 1η Μαρτίου θα έχουμε πρόεδρο και η διεθνής κοινότητα θα αξιολογήσει ποιους έχει δίπλα του ο καθένας. Ο Μαυρογιάννης δεν στήριξε ποτέ σχέδιο, ο Χριστοδουλίδης λέει ΔΔΟ και στηρίζεται απ' όσους δεν ήθελαν να πάμε καν σε διαπραγματεύσεις", ανέφερε.

Ερωτηθείς τι θα κάνει ο ίδιος, απάντησε ότι τα πάντα εξαρτώνται από την ηγεσία και πως θα συμπεριφερθεί. Απέφυγε να απαντήσει σε ερώτημα για τα πεπραγμένα στο κυπριακό της παρούσας κυβέρνησης. 

11/01/2023
22:23
Ανοίγει για τα καλά το θέμα χορηγιών προς τα κόμματα

Ζητείται απ' όσα κόμματα πήραν χορηγία για τις προεδρικές εκλογές και δεν θα την χρησιμοποιήσουν επειδή δεν έχουν δικό τους υποψήφιο, να την δώσουν πίσω. Συμφωνούν όλοι. 

11/01/2023
22:22
Χριστοφίδης

Ζητώ στήριξη επειδή προτείνει διαφορετικά πράγματα όπως τα πράσινα φωτοβολταϊκά κοινωνικά πάρκα. Φέρνει παράδειγμα της Γερμανίας. Διαφορετικά πράγματα κάναμε στο πανεπιστήμιο είπε. 

11/01/2023
22:18
Χριστοδουλίδης

Απαντά στον Αβέρωφ για τα περί αλαζονείας όσον αφορά την ετοιμότητα του σε σχέση με το Υπουργικό. Όπως είπε δεν είναι ο ίδιος που λέει συνεχώς ότι έχει έτοιμη την ομάδα του. Παράλληλα απέρριψε τη δαιμονοποίηση των κυβερνήσεων συνεργασίας παραπέμποντας σε ανάλογα παραδείγματα του παρελθόντος. 

"Δεν θα υπέγραφα το πλαίσιο Γκουτέρες ως στρατηγική συμφωνία και συμφωνώ με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που δεν το υπέγραψα. Ο χρόνος που χάθηκε δεν είναι εξ υπαιτιότητας της ε/κ πλευράς", πρόσθεσε για το κυπριακό. 

11/01/2023
22:07
Ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος

Στο πρώτο μέρος του debate ξεχώρισαν οι αντιπαραθέσεις ανάμεσα στον Αβέρωφ Νεοφύτου και τον Ανδρέα Μαυρογιάννη με τα πυρά να είναι κατά πολύ λιγότερα σε αυτό το debate σε σχέση με το προηγούμενο προς τον Νίκο Χριστοδουλίδη.

Οι υπόλοιποι τέσσερις επιχειρούν να διαφοροποιηθούν από τους τρεις, ωστόσο το ενδιαφέρον σε ότι αφορά αυτούς σχετίζεται με τις επιλογές τους στον Β΄γύρο των εκλογών.

11/01/2023
22:03
Κολοκασίδης

Κόπτονται για τους πρόσφυγες αλλά καταχράζονται τις τ/κ περιουσίες είπε. Δεν τοποθετούνται στις συγκεκριμένες παραχωρήσεις για το κυπριακό οι άλλοι λένε. 

11/01/2023
22:02
Χριστοδουλίδης

Δεν φτάσαμε σε λύση εξ υπαιτιότητας της Τουρκίας. Η 8η Ιουλίου μιλά για ΔΔΟ. 

Αποτρεπτική ισχύ, ναι συμφωνώ με Αβέρωφ ότι έγιναν στοχευμένα βήματα, αλλά χρειάζονται και άλλα. 

11/01/2023
21:59
Μαυρογιάννης για κυπριακό

Η εμπλοκή μου στο κυπριακό ξεκίνησε από το 1988 όταν ήμουν συνεργάτης στο γραφείο Βασιλείου. είναι τίτλος ευγενείας για μένα να εργάζομαι μια ζωή για το πρόβλημα του τόπου μου. 

Υπάρχει όμως μια διολήσθηση, έχουμε συνεισφέρει σε αυτή πρόσφατα και πρέπει να προσπαθήσουμε για αποκατάσταση αξιοπιστίας μας και επιμονή μας στα συμφωνημένα. 

11/01/2023
21:56
Χρίστου για μεταναστευτικό

Αν αποδέχεται τον όρο ξενοφοβία και ρατσισμός που τους αποδίδουν. 

Μας τα έλεγαν είπε αλλά σήμερα άλλοι υποψήφιοι υιοθετούν τις προτάσεις που κατά καιρούς κατέθετε το ΕΛΑΜ. Αν θα συνεχίσουμε τις ίδιες λογικές, δηλαδή να εξετάζουμε γρήγορα τις αιτήσεις, θα καταλήξουμε στο απόλυτο μηδέν. Σταματούμε επιδοματική πολιτική. Σύναψη διακρατικών συμφωνιών για μαζικές απελάσεις. Επαναπροώθηση σε χώρες που είναι έτοιμες να τους δεχτούν. 

11/01/2023
21:55
Χριστοφίδης

Στις 6 Φεβρουαρίου είπε θα συναντηθεί με τα μέλη του Νέου Κύματος και θα καταλήξουν τι θα κάνουν στον Β' γύρο. Η άποψη μου είναι ότι πρέπει να δώσουμε κατεύθυνση, επισήμανε. 

11/01/2023
21:51
Αβέρωφ

Γεμίσαμε την Κύπρο πύργους και δεν χτίσαμε επαρκή άμυνα και αποτροπή, του θέτει η κ, Αργυρού.

Και λυμένο να είχαμε το κυπριακό, ανέφερε ότι έπρεπε να είχαμε αξιόπιστη άμυνα. ανέφερε οι δαπάνες για την άμυνα σήμερα ανέρχονται σε 2% του ΑΕΠ. 

Για να έχεις αποτρεπτική προοπτική έναντι μιας απειλούσας Τουρκίας πρέπει να έχεις αξιοπιστία και εμείς στον ΔΗΣΥ ανήκουμε στο ΕΛΚ και δεν πατάμε σε δύο βάρκες, είπε.

"Είναι πρόωρο να μιλά ο Χριστοδουλίδης για σχηματισμό κυβέρνησης", πρόσθεσε. 

11/01/2023
21:48
Αχιλλέας Δημητριάδης Αν Α

Αν θα πει όνομα υποψηφίου που θα στηρίξει στον β' γύρο. 

Βεβαίως απάντησε γιατί είναι σοβαρό και έχει την ευθύνη αυτός που ζήτησε την ψήφο του λαού να πει γιατί και ποιο υποψήφιο από τους δύο θα στηρίξει. 

Θα διαλέξω με το πόσο κοντά είναι στο δικό μου πρόγραμμα ιδιαίτερα στο κυπριακό, όπως επίσης και τη διαφθορά. 

Ανέφερε επίσης ότι ένας εκ των τριών, υπονοώντας τον Ν. Χριστοδουλίδη, υποστηρίζεται από σχηματισμό που απορρίπτει τον ΔΔΟ. 

11/01/2023
21:46
Χριστοδουλίδης

Αν μιλά και με αριστερά στελέχη και αν θα πάρει Αβέρωφ και Στεφάνου την επόμενη μέρα των εκλογών αν κερδίσει.

Ναι είπε μιλώ και με αριστερά στελέχη. Θα επικοινωνήσω για να έχω συνάντηση μαζί τους τη θέση για κυβέρνηση ευρείας αποδοχής. Οι τελικές επιλογές θα είναι αποκλειστικά δικές μου. 

Έχω προσωπικότητες απ' όλους τους χώρους για το υπουργικό όμως δεν τους έχω ενημερώσει για τις προθέσεις μου. Αμέσως μετά τις προεδρικές είμαστε πανέτοιμοι να προχωρήσουμε στους διορισμούς. 

11/01/2023
21:43
Κολοκασίδης για δημιουργία κόμματος

Είπε ότι προωθεί δύο άξονες ο ένας κατά της ΔΔΟ στο κυπριακό και το άλλο η πάταξη της κομματοκρατίας. Αυτοί οι δύο άξονες πρέπει να επιβιώσουν. Πρέπει να οδηγήσει κάπου που να βοηθήσει την αναγέννηση του τόπου είπε. 

11/01/2023
21:41
Δευτερολογία Αχιλλέα

Μίλησε για τραγική κατάσταση στο κυπριακό και τη διαφθορά και κατηγόρησε Μαυρογιάννη, Αβέρωφ και Χριστοδουλίδη για ευθύνες στα θέματα αυτά. 

Έριξε στο τραπέζι μαύρο βαν, διαφθορά, Βαρώσια.

11/01/2023
21:40
Χριστοφίδης

22% των νέων μας είναι άνεργοι, ο τόπος αδειάζει από τους νέους και χάνουμε το πιο δημιουργικό μας κομμάτι. Να πάμε γρήγορα στην ενεργειακή ανάπτυξη, στη γαλάζια οικονομία, ψηφιακή αναβάθμιση της χώρας μας, τόνισε. Αυτά πρέπει να συζητήσουμε είπε χαρακτηριστικά. 

11/01/2023
21:39
Δευτερολογία Χριστοδουλίδη

Λέει πως δεν πήρε χρήματα από κόμματα. Επικαλείται επίσης δήλωση Αβέρωφ ότι προέκρινε στο παρελθόν κυβερνήσεις με συνεργασίες ανάμεσα σε πολιτικές δυνάμεις. 

11/01/2023
21:38
Δευτερολογία Κολοκασίδη

Λέει ότι κομματικά υποστηριζόμενοι υποψήφιοι πήραν χρήματα από τα κόμματα που τους στηρίζουν κάτι που χαρακτήρισε παράνομο και για αυτό είπε προσέφυγε στη δικαιοσύνη και αναμένεται απόφαση αύριο. 

11/01/2023
21:36
Δευτερολογία Αβέρωφ

Απόψε έχουμε επτά υποψήφιους. Χαρακτήρισε τον Μαυρογιάννη εξαρτημένο από το ΑΚΕΛ και τον Χριστοδουλίδη εξαρτημένο από την "κοινοπραξία" που τον στηρίζει. Δύο επιλογές είπε με τα ίδια πεπαλαιωμένα υλικά. 

11/01/2023
21:35
Δευτερολογία Χρίστου

Αν ακολουθήσουμε τις λύσεις που προτείνουν οι άλλοι υποψήφιοι στο μεταναστευτικό θα έχουμε χειρότερα αποτελέσματα. Σε λίγα χρόνια κάποιες περιοχές θα ισλαμοποιηθούν. Προτείνουμε την αναστολή χορήγησης ασύλου σε όσους εισέρχονται παράνομα στο έδαφος μας, πρόσθεσε. 

11/01/2023
21:34
Δευτερολογία Μαυρογιάννη

Να αποφασίσουμε αν θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτούς που θέλουν συνέχεια και αυτούς που επιδιώκουν ρήξη με όσα βιώνουμε σήμερα. Πιστεύω ότι υπάρχει κοινό έδαφος για να βρούμε κοινές συνισταμένες στο κυπριακό. 

11/01/2023
21:29
Κολοκασίδης

Καλείται να απαντήσει αν είναι ουτοπικό να αναζητείται λύση εκτός ΔΔΟ.

Είναι ουτοπικό να αναζητούμε λύση ΔΔΟ είπε. Πέρασαν 40 χρόνια και δεν βρήκαμε λύση είπε. Εφόσον προσκρούσαμε στην αδιαλλαξία της Τουρκίας θα πρέπει να πάμε πίσω σε θέσεις αρχών είπε. 

11/01/2023
21:27
Αχιλλέας

Ο Αχιλλέας Δημητριάδης ανέφερε ότι για τη συμφωνία των τεσσάρων δεν τελεσφόρησαν οι συζητήσεις. Έχουμε εκλογές έχουμε πρόγραμμα και ζητούμε τη στήριξη του λαού, πρόσθεσε. 

11/01/2023
21:25
Χρίστου

Καλείται να δώσει πρακτικά μέτρα για αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ο υποψήφιος του ΕΛΑΜ. 

Το ΕΛΑΜ είπε είναι το πρώτο κόμμα που ανέδειξε το θέμα και δεν είπε ποτέ τονισε να τους ρίξουμε στη θάλασσα. Εισηγούνται είπε την αποκοπή της επιδοματικής πολιτικής προς τους πρόσφυγες. 

Πρέπει να βρεθούν τρόποι μέσω διακρατικών συμφωνιών να γίνουν μαζικές απελάσεις, κατέληξε. 

11/01/2023
21:22
Χριστοδουλίδης

Ερώτηση για τις αναφορές ότι είναι σε διαβούλευση με στελέχη του ΔΗΣΥ για να τους αξιοποιήσει στην κυβέρνηση του.

Επιμένει πως μιλά με στελέχη που στηρίζουν και δεν στηρίζουν την υποψηφιότητα του και είπε πως δεν είναι κακό να συζητά όπως συζητά με προσωπικότητες ακόμα και από την αριστερά. Μέσα από συλλογική προσπάθεια είπε μπορούμε να αντιμετωπίσουμε καλύτερα τις προκλήσεις. 

Υπάρχουν είπε κυβερνήσεις συνασπισμού σε όλη την Ευρώπη. 

Δεν έχω αναφερθεί σε Υπουργούς ούτε σε όσους υπέγραψαν τη σχετική δήλωση είπε. 

11/01/2023
21:20
Μαυρογιάννης

"Δεν είμαι υποψήφιος κομματικός του ΑΚΕΛ", απαντά ο Μαυρογιάννης σε ερώτημα αν έθεσε κόκκινες γραμμές στο ΑΚΕΛ στα θέματα οικονομίας. 

Δηλώνει περήφανος για τη στήριξη του ΑΚΕΛ αλλά είπε δεν καθοδηγείται από οποιονδήποτε. Εξωφρενικό να ακούω ότι πάνε όλα καλά και πρέπει να συνεχίσουμε, ανέφερε χαρακτηριστικά. 

11/01/2023
21:19
Αβέρωφ Νεοφύτου

Το διακύβευμα των εκλογών είναι αν θα συνεχίσουμε τη σταθερότητα αυτής της χώρας, ανέφερε χαρακτηριστικά αποφεύγοντας αρχικά να απαντήσει το πρώτο ερώτημα. 

11/01/2023
21:07
Αρχίζει η τρίτη διακαναλική τηλεμαχία

Όρθιοι οι δημοσιογράφοι, καθήμενοι οι επτά υποψήφιοι για απόψε. 

11/01/2023
20:57
Τελευταίος έφτασε στον χώρο ο Αβέρωφ Νεοφύτου

1

11/01/2023
20:49
Με γκρι φουλάρι εμφανίστηκε ο Ανδρέας Μαυρογιάννης

1

11/01/2023
20:41
Έτοιμος για το τρίτο debate ο Νίκος Χριστοδουλίδης

1

11/01/2023
20:34
Ευδιάθετος ο πρόεδρος του ΕΛΑΜ, Χρίστος Χρίστου

1

11/01/2023
20:32
Κατέφθασε ο Κωνσταντίνος Χριστοφίδης

1

11/01/2023
20:27
Τι αλλάζει σε σχέση με τις προηγούμενες τηλεμαχίες

Πρώτη αλλαγή που θα δούμε στο αποψινό debate είναι το γεγονός ότι σε αυτό θα συμμετάσχουν, πέραν των τριών βασικών διεκδικητών της Προεδρίας, και οι Χρίστος Χρίστου, Αχιλλέας Δημητριάδης, Γιώργος Κολοκασίδης και Κωνσταντίνος Χριστοφίδης.

Ως προς τη διαδικασία, συνολικά ο κάθε δημοσιογράφος θα υποβάλει 6-7 ερωτήματα, αναλόγως του χρόνου, σε διαφορετικό υποψήφιο κάθε φορά. Ο κάθε υποψήφιος θα έχει στη διάθεσή του συνολικά ενάμισι λεπτό για να απαντήσει και στη συνέχεια θα έχει στη διάθεση του ένα λεπτό για δευτερολογία. Η συνολική διάρκεια του debate θα είναι γύρω στις 2,5 ώρες.

11/01/2023
20:21
Στον χώρο που θα πραγματοποιηθεί η τηλεμαχία και ο Αχιλλέας Δημητριάδης

1

11/01/2023
20:20
Πρώτος υποψήφιος στο στούντιο του Omega, ο Γιώργος Κολοκασίδης

1

11/01/2023
20:18
Στις 21:15 η τρίτη διακαναλική τηλεμαχία

Το τρίτο διακαναλικό debate για τις Προεδρικές Εκλογές θα μεταδώσει απόψε ο Alpha στις 21:15, με τη συμμετοχή των Αβέρωφ Νεοφύτου, Ανδρέα Μαυρογιάννη, Νίκου Χριστοδουλίδη, Χρίστου Χρίστου, Αχιλλέα Δημητριάδη, Γιώργου Κολοκασίδη και Κωνσταντίνου Χριστοφίδη.

Η τηλεμαχία θα φιλοξενηθεί στο τηλεοπτικό στούντιο του Omega και θα μεταδίδεται ταυτόχρονα από τα τέσσερα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια Alpha, Omega, Ant1 και Sigma.

Συντονίστρια θα είναι η δημοσιογράφος του Sigma, Πέτρα Αργυρού, ενώ την ομάδα των δημοσιογράφων συμπληρώνουν οι Κυριάκος Πομηλορίδης από Ant1, Αιμιλία Κενεβέζου από Alpha και Σωτήρης Παρούτης από Omega.