Ψυχαγωγία

To ξέφρενο party Τρύφωνος - Μαρτάκη σε ένα "Athens by Night" το... 2008(ΦΩΤΟ)

Άνοιξε το μπαούλο των αναμνήσεων ο γνωστός παρουσιαστής, Τάσος Τρύφωνος και μας δείχνει αδημοσίευτες φωτογραφίες από τα νυχτοπερπατήματα του στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, 12 χρόνια πριν.

Ο ίδιος μαζί με τον Κώστα Μαρτάκη, διασκεδάζουν ενώ την αντροπαρέα στην φωτογραφία συμπληρώνουν οι Νίκος Γεωργιάδης και Ηλίας Πανταζόπουλος.

Ο Τάσος από ότι φαίνεται του έχει λέιψει πολύ η νυχτερινή έξοδος και ιδίως στην Αθήνα, κάνοντας την συγκεκριμένη ανάρτηση και τονίζοντας μέσα από τα hashtags τις ευτυχισμένες στιγμές που περνούσε όταν έμενε στην Ελλάδα.

Δείτε τον γνωστό παρουσιαστή και τον τραγουδιστή μαζί με την παρέα τους, 12 χρόνια πριν...

/ln

Επόμενο άρθρο

Ο Νίκος Πολυδερόπουλος απάντησε στην πιο... "καυτή" ερώτηση της Γερμανού!

Τον ρώτησε πόσο καιρό έχει να κάνει έρωτα με μια γυναίκα
02/05/2020 - 17:39

ΣχετικέςΕιδήσεις

“Τετ -α- τετ” με τον Τάσο Τρύφωνος να συναντά τη Βαρβάρα Πετροπούλου – Λιλλήκα

Μιλάει ανοικτά για όλα, καθώς και για τον χωρισμό της από τον Γιώργο Λιλλήκα
20/12/2020 - 11:01

Νέα εκπομπή στον Alpha Κύπρου με παρουσιαστή τον... Τάσο Τρύφωνος!

Οι πρώτες πληροφορίες και η ημερομηνία πρεμιέρας
21/11/2020 - 14:44

Για πρώτη φορά! Ο Μαρτάκης μας "συστήνει" τον (επίσης κούκλο) αδερφό του (ΦΩΤΟ)

Κάνει τα πρώτα του βήματα στην υποκριτική και είναι ευπαρουσίαστος όπως και ο αδερφός του
13/10/2020 - 13:19

Η συνάντηση του Τάσου Τρύφωνος με... πριγκιπικό ζεύγος (ΦΩΤΟ)

Ένα flashback στο Λονδίνο και σε μια πριγκιπική ανακοίνωση γάμου
09/05/2020 - 18:55

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Σοβαρό τροχαίο με μοτοσικλετιστή στη Λευκωσία

Στο σημείο έσπευσαν μέλη της Αστυνομίας και ασθενοφόρο

ΠΟΕΔ: Το ενδεχόμενο επανανοίγματος Δημοτικών να γίνει με οργανωμένο τρόπο

Ζητούν ξεκάθαρες οδηγίες που θα βοηθήσουν τις σχολικές μονάδες να λειτουργήσουν

Τα λεπτά όρια μεταξύ φλερτ, αστείου και σεξουαλικής παρενόχλησης

Πως θα καταλάβεις αν παρενοχλείσαι και πως ο νόμος διαχωρίζει τη φύση του αδικήματος
Ελλάδα

Τρία διαδοχικά κύματα κακοκαιρίας θα επηρεάσουν την Ελλάδα έως την Τετάρτη

Σημαντική πτώση της θερμοκρασίας και πιθανότατα χιονοπτώσεις

ΦΩΤΟ: Αδιανόητες εικόνες στην Ερμού, "πλημμύρισε" από κόσμο

Άνοιξαν τα καταστήματα λιανικού εμποριού υπό προϋποθέσεις αλλά...
Διεθνή

Ισραήλ: Έξι έγκυες έχουν προσβληθεί από το μεταλλαγμένο στέλεχος του ιού

Το υπουργείο Υγείας της χώρας αποφάσισε τον άμεσο εμβολιασμό τους

Ο Μαδούρο καλεί τον Τζο Μπάιντεν να «γυρίσουν τη σελίδα»

Δηλώνει έτοιμος να ακολουθήσει «νέο δρόμο» στις διμερείς διπλωματικές σχέσεις

14 μέρες μετά την έκρηξη διασώθηκε ένας από τους 22 μεταλλωρύχους

Συνεχίζονται οι προσπάθειες των σωστικών συνεργείων για απεγκλωβισμό τους

tv news

O Οδυσσέας αντιμετωπίζει ένα ακόμα επεισόδιο με την όραση του...

«8 Λέξεις» Δείτε στα νέα συγκλονιστικά νέα επεισόδια του 2ου Κύκλου αυτή την εβδομάδα!
Alpha TV Κύπρου

Ο Παύλος ενημερώνει τον Δημήτρη πως η Ελένη γνωρίζει τα σκοτεινά μυστικά τους...

Δείτε εδώ όλες οι εξελίξεις της νέας δραματικής σειράς του Alpha «Αγγελική»
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Κυρ, 24/01/2021 - 13:45ΛΟΥΗΣ NIGHT SHOW