Ψυχαγωγία

Ασυγκράτητος ο Σάκης! Η Μπομπα έκανε δηλώσεις και αυτός της έδινε φιλιά(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο Mykonos Live TV μίλησε η Χριστίνα Μπόμπα, στο περιθώριο της εκδήλωσης του συλλόγου Ελπίδα που διοργανώθηκε στην Μύκονο, με τιμώμενο πρόσωπο τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και ενώ έκανε δηλώσεις, ο έρωτας του Σάκη για τη γυναίκα του δεν μπορούσε να κρατηθεί.

Η καλύτερη στιγμή της συνέντευξης ήταν όταν την ώρα που μιλούσε η Χριστίνα, ο Σάκης Τανιμανίδης, ο οποίος την παρακολουθούσε, μπήκε στο πλάνο και της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο!

Δείτε το βίντεο:

Επόμενο άρθρο

Στέφανος Μιχαήλ: Τα νεύρα, οι κρίσεις πανικού, τα ξεσπάσματα και η...Δανάη Παππά

Όλα όσα αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός σε συνέντευξη του
12/07/2019 - 10:41

ΣχετικέςΕιδήσεις

Μετά τον Ντάνο και ο Χρανιώτης έκανε... unfollow τον Τανιμανίδη

Τι δήλωσε ο ηθοποιός για τον παρουσιαστή
13/06/2019 - 13:22

Ο Σαλάχ νόμιζε πως η δημοσιογράφος θα τον φιλούσε και απομακρύνθηκε (ΒΙΝΤΕΟ)

Πιστός στις παραδόσεις και τη... γυναίκα του είναι ο Αιγύπτιος αστέρας της Λίβερπουλ
04/06/2019 - 14:42

Η γλυκιά κίνηση του Πιέρου στην Μαρία Κορτζιά και το ταξίδι στην Ρώμη(ΦΩΤΟ)

Το γλυκό φιλί στην Fontana Di-Trevi και πότε θα παντρευτούν
01/06/2019 - 13:08

Κούλλης Νικολάου: Το παθιασμένο φιλί στη γυναίκα του και τα λόγια αγάπης(ΦΩΤΟ)

Η δημόσια ερωτική εξομολόγηση και το τρυφερό στιγμιότυπο του ζευγαριού
28/05/2019 - 11:01

"H αγάπη δεν έχει... φύλο" - Το μήνυμα της Eurovision σε όλο τον πλανήτη(ΒΙΝΤΕΟ)

Εντυπωσίασε, δίχασε την Ευρώπη και "έκλεψε τις εντυπώσεις"
14/05/2019 - 23:41

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Σε σοβαρή κατάσταση 24χρονος μοτοσικλετιστής μετά από τροχαίο ατύχημα

Του ανέκοψε την πορεία αυτοκίνητο που οδηγούσε Ουκρανός τουρίστας

Φιλικός και ευχάριστος χώρος η αίθουσα αναμονής του Μακάρειου Νοσοκομείου

Έργα μαθητών από 10 σχολεία της Κύπρου, εμπνευσμένα από παραμύθια, ζωντανεύουν το χώρο

Έπιασαν στα πράσα 26χρονη να πωλεί laughing gas

Τι εντόπισαν στην κατοχή της οι αρχές μετά από έρευνα
Ελλάδα

Άφησαν λουλούδια στη θάλασσα για τα θύματα της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι (ΦΩΤΟ)

Στο μνημόσυνο, άνθρωποι που έζησαν από κοντά τον εφιάλτη της 23ης Ιουλίου 2018

Επίθεση "Ρουβίκωνα" στα γραφεία της Στέγης Βιομηχανίας το Σύνταγμα (ΦΩΤΟ)

Βανδάλισαν με μπογιές την είσοδο του κτιρίου και τράπηκαν σε φυγή

Κυριάκος Μητσοτάκης: Πολύ ανίκανη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός είπε πως οι πολίτες ψήφισαν με τη λογική και όχι με το συναίσθημα
Διεθνή

Δεκάδες νεκρά μαυροδέλφινα σε παραλία στην Ισλανδία (ΦΩΤΟ)

Τι δηλώνει ο πιλότος του ελικοπτέρου που εντόπισε το φρικτό θέαμα

Ουκρανία: Νίκη για το κόμμα του Ζελένσκι δείχνουν τα έξιτ πολ

Πρόωρες βουλευτικές εκλογές διεξήχθησαν στη χώρα

tv news

Ο χωρισμός της Αντιγόνης πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία πάνω σε Βούλα και Μηνά...

Νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια της «Μουρμούρας»! Δείτε τις περιλήψεις της εβδομάδας...
Alpha TV Κύπρου

Ο Χρήστος Φερεντίνος από την καινούρια σεζόν φέρνει τα «Πάνω Κάτω» στον Alpha!

2 παίκτες, 2 κερκίδες, 2 ομάδες, πολλά βραχιολάκια! Δήλωσε και εσύ συμμετοχή τώρα! (VIDEO)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 22/07/2019 - 11:00ALPHA ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ